Marketoloqun bir hədəfi olmalıdır!

Marketoloqun bir hədəfi olmalıdır!Hər şeyin yaxşısı olmaq üçün mütləq formada özünü inkişaf etdirmək vacibdir. Marketoloq üçün isə bu ikiqat daha keçərlidir. Üstəgəl, durmadan, yorulmadan, səbirlə, inadla və öyrənərək.
Marketoloq olmalıdır :
Marketinq peşəsi - Araşdırma ilə başlayıb mütəmadi araşdırma ilə davam edən dairəvi və sonsuz fəaliyyətdir. Bu peşədə uğur qazanmaq üçün bazardan mütəmadi məlumatlı olmalı, istehlakçıları dinləməli, rəqiblərdən xəbər almalı və texnoloji inkişaf trendlərindən agah olmalısan. Bunun təməlində isə DİNLƏMƏK və ÖYRƏNMƏK dayanır. Bu iş Marketoloqun ən güclü xüsusiyyəti olmalıdır.
Marketoloqun bir hədəfi olmalıdır. Onun hamı ilə işləyib çox pul qazanmaq kimi istəyi və hədəfi olmamalıdır. Bütün bazarı bilməli, özünə uğur qazana biləcəyi bir hədəf seçməli və o hədəfə fokuslanmalıdır. Beləcə bütün gücünü bu hədəfə yönəldərək həmin bazarda peşəkar, əvəzedilməz və mütəmadi inkişaf edən birisi olmalıdır.
Marketoloq qiymətləndirməni nəfsi ilə deyil, ağlı və bazara uyğunluğu ilə təyin etməlidir. Çox pul qazanmaq istəyi onu sonda uçuruma aparacaqdır. Hələ bir də qısa vaxtda etmək istəyirsə, bu, daha pis vəziyyətə gətirəcəkdir.
Marketoloq hədəf bazarına uyğun tanıtım və ünsiyyət strategiyası tətbiq etməlidir. Yeri gəldikdə hədəf bazarın nazı ilə oynamalı, ona dəyər verməli (bunu hiss etdirməli) və onunla dost olmalıdır.
Marketoloq satmamalıdır. Müştərisi ilə ona verdiyi dəyəri pula dəyişdirməlidir. Çünki satmaq daha çox nəyisə sırımaq kimi qəbul edilir. Birtərəflidir. Ondan ötrü "qazan-qazan" taktikasını mənimsəməli, verdiyi "dəyər" ilə müştərisini daima onurlandırmalıdır.
Dəyişimdən sonra hədəf bazardan qazandığı müştərisi ilə ünsiyyətdə olmalı, onun qiymətləndirməsini almalı, ehtiyac duyularsa ona yenidən xidmət etməlidir. Bunlar üçün daim öyrənməli, marketinq ixtisasını mənimsəməlidir. Hər bir ixtisas kimi, Marketinq də sevilmədiyi müddətdə sahibinə xeyir verməz.

Tarix: 12 fevral 2021

Kurs xəbərləri

Özünü inkişaf etdirmək vasitələri: kitab, hobbi, fəaliyyət

Şübhəsiz ki, özümüzü hər zaman inkişaf etdirə biləcəyimiz bir yol var. İnsan potensialı hədsizdir, buna görə ən pik nöqtə deyə bir düşüncə yoxdur. Nə vaxt yaxşı olduğumuzu düşünsək, "daha yaxşı ola bilərik" deməliyik

Kiçik sərmayə ilə biznes qurmaq - TƏKLİFLƏR

Vəsaitiniz azdır, lakin biznesdə özünüzü sınamaq istəyirsiniz? Əgər sizin ciddi biznesə başlamaq üçün 100 00 manat pulunuz yoxdursa, amma özünüzə çox inanırsınızsa, aşağıdakı sahələrdən birində özünüzü sınaya bilərsiniz

Uşaq neçə yaşından xarici dil öyrənməlidir?

Bu gün uşaqlara az yaşından xarici dil öyrətmək dəb halı almışdır. Bu, uşağın həm hərtərəfli inkişaf etməsinə, həm də gələcəyi üçün faydalıdır. Lakin uşaq psixoloqları bunun mənfi yönlərini də nəzərdən qaçırmırlar. Araşdırmalar

Risk etməyəndən marketoloq olmaz!

Çoxları mənimlə söhbət etdikdə marketinq peşəsinin vurğunu olduqlarını söyləyirlər. Bu sözdən sonra "Marketoloq olmaq üçün nə lazımdır" sualı gəlir. Təbii ki, bu gün marketinq cəmiyyətdə ən ehtiyyac duyulan və şirkətlər

Karyera seçimi nədən başlayır?

"Ehtiraslarınızın, həvəsinizin arxasınca gedin" ifadəsi günümüzün ən yayqın karyera tövsiyələrindən biridir. Ancaq sahib olduğumuz ehtirasları, əsas sevgini kəşf etmək o qədər də asan olmaya bilər. Bəs ehtirasınızı

Şəxsi inkişafın tətbiqi

Şəxsi inkişafın tərifini sizə verməzdən onun nə üçün və hansı amillər əsasında var olduğunu gözdən keçirməliyik. Həyata qarşı müvafiq perspektivlərimizin yarandığı andan, ağlımız kəsdiyi yaşlardan etibarən həyatımızla, istə

Xaricdə marketinq və reklam üzrə təhsil

Hər gün dünya bazarında mövcud məhsullarla rəqabət aparmalı olan minlərlə yeni brend meydana çıxır. Xüsusi, ən yaxşı olmaq, hamı kimi olmamaq - müasir dünyada brendlərin mövcud olmaları üçün əsas qaydadır. Parlaq, rəqabətqabiliyyətl

5 addımda xarici dil öyrənmək

Mövzumuz xarici dil öyrənmək zamanı nələrə diqqət etməli və bu proses zamanı hansı addımlardan necə istifadə edə bilməkdir. Öyrəndiyiniz xarici dil istər ingilis dili, istərsə də rus dili olsun, burada istifadə etməli olduğunu

Kasıb necə varlana bilər? - Ambisiya başlanğıcdır!

"Alibaba group" kimi böyük Çin ticarət platformasının yaradıcısı olan Cek Ma dünyanın ən varlı şəxslərindən biridir. O, 1964-cü ildə Çinin ən böyük şəhərlərindən olan Xançjouda, mədəni inqilab dövründə, musiqiç