Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalı

Marketinq: istehsalçı qazanmalı, istehlakçı razı qalmalıMarketinq nədir? Sadə bir mövqedən yanaşsaq, marketinq işləri və strategiyası istehsalçı şirkətlərə gəlir verməklə bərabər, istehlakçıları razı salacaq məhsul istehsalı ilə nəticələnən prosesdir. Marketinq "kəskin rəqabət2 xarakteri daşıyır, çünki hər bir istehlakçının öz tələbatını ödəyən məhsulu olur və şirkət üçün normal mənfəət əldə olunur. Marketinq bu məqsədlərin hər ikisinin tamamlanmasını zəruri hesab edən bütün fəaliyyət növlərinin yaradıcı və dəyişkən bir prinsipidir.
Peter Drukerin fikrincə, marketinq elə bir əsas amildir ki, onu müstəqil bir funksiya hesab etmək qeyri-mümkündür. O, son nəticə olaraq, yəni istehlakçı nöqteyi nəzərindən bütöv bir biznesdir.
Marketinq prosesi müştərilərin hansı məhsulları almaq istəyinin və tələbatının müəyyənləşdirilməsindən başlanır. Məhsulların əlamət və keyfiyyətlərindən sonra istehlakçıların tələbat və ehtiyacı marketinqdə növbəti bir mərhələdir. Əgər siz hər hansı bir məhsul istehsal etmək və istehlakçıları həmin məhsulu almağa sövq etmək istiqamətində müəyyən addım atmaq istəyirsinizsə, bu zaman "çox gərgin bir mübarizə" ilə üzləşməli olacaqsınız. Marketinq prosesinin sonrakı mərhələsi isə qiymətlərin təyin edilməsi, potensial istehlakçılara həmin məhsullar haqqında məlumat vermək və onları bu məhsullarla təmin etməkdir.
Marketinq işləri əsasən hər hansı bir məhsulu bazara çıxarmaq və onları istehlakçılara çatdırmaq istiqamətində görülən bütün işləri əhatə edir. Marketinq işlərinə müştərilərin zövqünə uyğun məhsul hazırlanması (bu zaman bəzi mexanizmlərdən, məsələn, marketinq tədqiqatı və qiymət təyin etmədən istifadə olunur), əhalini həmin məhsul barədə məlumatlandırmaq üçün təbliğat (bu halda ictimai əlaqələrdən, reklam, marketinq münasibətlərindən istifadə olunur) və müştərilərlə mübadilə edilməsi (satış və bölüşdürmə yolu ilə) işləri daxildir.
Qeyd etmək lazımdır ki, marketinqə satış da daxildir, lakin marketinq satışdan başqa digər funksiyaları da əhatə edir. Bəzi adamlar belə bir yanlış qənatə gəlirlər ki, guya marketinq və satış tamamilə eyni anlayışlardır, halbuki bu heç də belə deyildir. Marketinq prosesi tamamilə geniş bir prosesdir və aşağıdakıları əhatə edir:
müştərilərin ehtiyacı olan mal, məhsul, xidmət və ideyaların aşkar edilməsi;
münasib əlamət və keyfiyyətlərə malik məhsulların istehsalı;
qiymətin düzgün müəyyən edilməsi;
məhsulun təbliğ və reklam edilməsi;
məhsulun satışı və müştərilərə çatdırılması.

Yuxarıda göstərdiyimiz kimi satış marketin fəaliyyətinin bir növüdür. Satış həmçinin hər hansı müştərini məhsul və ya xidməti almağa sövq etmək və onlara təsir göstərmək prosesidir. Müştərilərin tələbatını ödəməyə istiqamətləndirilməsinə baxmayaraq, satış konsepsiyası istehlakçıların ehtiyacının məhsul həcmi ilə əlaqələndirilməsini təmin edir. Marketinq hansı məhsula daha çox tələbat olduğunu və istehlakçıların həmin məhsul barədə məlumatlandırılma yollarının aşkar edilməsi məqsədilə həyata keçirilən tədqiqat və reklam işlərindən ibarətdir.

Tarix: 30 Jan 2021 | Baxılıb: 492

Oxşar xəbərlər

IELTS kursları

IELTS kursları

IELTS (Beynəlxalq İngilis Dili Testi) ingilis dilinin ana dili olduğu bir ölkədə işləməyinizə, təhsil almağınıza və ya köç etməyinizə kömək etmək üçün hazırlanmışdır. Buraya Avstraliya, Kanada, Yeni Zelandiya, İngiltərə v

Şahmat kursları

Şahmat kursları

Bu gün şahmat intellekt səviyyəsinin yüksəldiməsi üçün ən məşhur vasitə hesab olunur. Ümumiyyətlə, şahmatı 3 yaşından tədris etmək mümkündür. Sadəcə olaraq, bu, uşağın daxili imkanlarından asılıdır. Buna baxmayaraq, tədrisi

SMM kursları

SMM kursları

Sizin potensial müştəriləriniz vaxtlarının çoxunu FB və ya İnstagram izləməyə sərf edirlərsə, Sosial Media vasitəsilə müştəri cəlb etməyi, müştərilərlə əlaqələr qurmağı, internet üzərindən satışlar etməyi öyrənməyin vaxtıdır

Maliyyə kursları

Maliyyə kursları

Biznesin əsas məqsədi mənfəət əldə etməkdir. Bununla yanaşı, hər bir sahibkar, rəhbər şirkətinin stabil inkişaf etməsini və ciddi risklərdən sığortalanmasını istəyir. Şirkətdə maliyyənin düzgün idarə olunması, yüksək hesabatlılığı

HR kursları

HR kursları

İnsan Resursları (HR) istənilən uğurlu təşkilatın vacib komponentidir. HR mütəxəssisləri işə qəbul və seçim, işçilərin təlimi və inkişafı, təzminat və müavinətlərin idarə edilməsi və işçilərlə münasibətlər də daxil olmaql

İspan dili kursları

İspan dili kursları

İspan dilini bilmək çox sərfəlidir. Belə ki, ispan dilini bilən şəxs avtomatik olaraq bir neçə digər dilləri də başa düşə bilər. Bu dillərə isə portuqal, italyan, fransız dili daxildir. Əgər İspaniya, yaxud Latın Amerikasın

Dizayner kursları

Dizayner kursları

İş dünyasında peşəkar qrafik dizayner və ya veb dizayner kimi tanınmaq, həmçinin reklam şirkətləri, çap mərkəzləri və fotostudiyalar üçün əvəzedilməz kadra çevrilmək istəyirsinizsə, vaxt itirmədən dizayner kurslarına yazılmalısınız

İndividual Rus dili kurslarının üstünlükləri nələrdir?

İndividual Rus dili kurslarının üstünlükləri nələrdir?

İndividual Rus dili kurslarında tədris bir tələbə və şagird arasında keçirilir. Özəl dərs formasına bəzənsə də, daha effektiv və daha yaxşı nəticə verən individual tədris sisteminin Rus dili kurslarına qazandırdığı üstünlüklə

İndividual İngilis dili kurslarının üstünlükləri

İndividual İngilis dili kurslarının üstünlükləri

İnvidiual İngilis dili kursları fərdi tədrisə bənzəyir. Lakin bu İngilis dili kurslarında qrupda yanlız bir tələbə olur deyə üstünlüyü çoxdur. Bir tələbə və bir müəllimin olduğu bu tədris formasında müəllim bütün zamanın


tezbazar.az biznes biznes kurslari kurslar online kurslar satis kurslari java dersleri ucuz rus dili kurslari mebeller bakida kurslar siyahisi